Wat we doen

Sfeervolle geschenkencollectie

Met een geschenkmand verovert u harten. Zeker als u de persoon raakt met het juiste thema.

Wij stelden een tiental thematische geschenkmanden samen. Jarigen, kersverse moeders en trouwers zet u zo sfeervol in de bloemetjes. Of u ontvangt nieuwe klanten met een arsenaal aan fairtradeproducten of lokale lekkernijen. Sowieso bevat elke mand een verzameling aan diverse én duurzame producten. De mooie geschenkdoos maakt het af. Het oog mag ook wat.

Liever een geschenkmaand op maat? Ook dat kan. Wij zoeken samen met u naar de ultieme geschenkoplossing. En binnen uw budget. Wist u trouwens dat geschenkmanden een bijzonder populair eindejaarsgeschenk is bij ons noorderburen? Ons land zette ondertussen de opmars in.

Wij leveren op de viering zelf, op kantoor of bij de ontvanger thuis. Afhankelijk van uw voorkeur.

ontdek

Meer dan een bedrijfsgeschenk

U wilt uw trouwe klanten bedanken met een waardevol geschenk. Prima! U bindt uw klanten hierdoor sterker aan uw bedrijf. Meer nog. U trekt er ook nieuwe klanten mee aan. Zeker wanneer u inzet op een loyaliteitsprogramma. Het is daarnaast dé manier om uw klanten te leren kennen. U krijgt namelijk een mooie database boordevol nuttige informatie over hun koopgedrag.

Wij zijn marktleider op het vlak van loyaliteitsprogramma’s. Doorheen de jaren bouwden we een pak aan ervaring op. Daar plukt u de vruchten van. We weten namelijk als geen ander wat werkt en wat niet. Kortlopend of langlopend, we bieden creatieve concepten aan op Europees niveau.

Het bedanken van uw klanten voor hun inspanningen was nog nooit zo eenvoudig. Zeker omdat we elk programma nauwgezet uitwerken, van opzet tot geschenklevering. Trouwens, bij ons betaalt u geen cent teveel. No cure, no pay!

ontdek

Gemotiveerde medewerkers


Verdienen uw medewerkers een mooi geschenk? Terecht! Investeren in human capital is een verstandige keuze. U zorgt voor een flinke motivatie bij uw medewerkers. Als u hun waardevolle prestaties waardeert, dan gaan ze zich nog meer inzetten. U laat zien dat ze belangrijk zijn voor de organisatie. Het resultaat? Betere bedrijfsresultaten. De inkomsten stijgen, dus ook de winst en de aandeelhouderswaarde groeit.

Wij werken uw belonings- en waarderingsprogramma voor medewerkers uit. Bijvoorbeeld voor wanneer uw verkoopsafdeling een bepaald streefcijfer behaald. Of u laat uw medewerkers zelf een geschenk uitkiezen voor Nieuwjaar, Secretaressedag of na het aanbrengen van een nieuwe collega of partner.

Net als bij onze loyaliteitsprogrammq’s betaalt u voor belonings- en waarderingsprogramma geen cent teveel. Onze aanpak: no cure, no pay. We rekenen alleen de daadwerkelijk geleverde geschenken aan plus de leveringskosten. We werken dus niet met verplichte minimumbedragen. Als u ons veel betaalt, is dat omdat uw campagne een enorm succes is.

ontdek

Divers aanbod, altijd stijlvol

Wij bewijzen graag dat Gifts & Goodies geen klasseloze spulletjes zijn. Wij kiezen voor knappe designartikelen. Ze stralen kwaliteit uit. Hierdoor krijgt uw cadeau extra cachet. En ze zijn natuurlijk mooi. Of het nu om balpennen of executive artikelen gaat, zoals aktetassen en beeldjes.

Of ze ook prijzig zijn? Geen nood. Wij hebben designartikelen in allerhande prijsklassen. In ons gamma vindt u ook handig kantoormateriaal, elegante werkkledij, mooie ecoproducten en medische goodies.

Alle goodies kunnen we trouwens personaliseren. Daar hebben we de juiste tools voor, afhankelijk van uw wensen. Met zeefdruk, lasergravering of tampondruk maken we uw gekozen goodies een met uw bedrijf. Hoe we werken? U krijgt steeds eerst een proefdruk. Pas als die naar uw wens is, gaan we met de productie van start.

ontdek

Concept

Klant staat centraal


In samenspraak met u werken we de beste oplossing uit. Uw doelgroepen en bedrijfsdoelstellingen zijn onze ankerpunten. We stemmen de leveringsmethode af op het volume, de gevraagde leveringstermijn, het land, …

Wij gaan altijd tot het uiterste. U krijgt de beste prijs voor de gevraagde dienst. Goederen worden altijd correct besteld, geleverd en gefactureerd. Elke maand volgt een verslag met gedetailleerde informatie over uw project.

We evalueren ook de resultaten van elk project. Daarom houden we elk jaar twee formele vergaderingen met onze klanten. We bespreken verder het overeengekomen ‘vooruitgangsplan’.

Wat met de garantie? Tijdens de duur van een programma blijven de prijzen ongewijzigd. Op alle elektrische toestellen en usb-sticks geldt een jaar garantie. Defecte toestellen worden dus gratis hersteld.

Full service

Oplossingsgericht denken

Wij nemen bij elk project de touwtjes in handen. Een medewerker is verantwoordelijk voor het volledig traject. Waarom eenzelfde medewerker een project volledig van a tot z afwerkt? Omdat we niets aan het toeval willen overlaten. Door deze manier van werken kunnen we elke bestelling, elk loyaliteits- of beloningsprogramma nauwkeurig en nauwgezet in het oog houden.

Ons kernteam bestaat stuk voor stuk uit gedreven medewerkers. Ze staan altijd klaar om uw vragen te beantwoorden, de kosten voortdurend te drukken en u te helpen om eventuele problemen met de distributie op te lossen. Ons intern callcenter beantwoordt al uw vragen over de catalogus in uw moedertaal (Nederlands, Frans en Engels).

lees meer

Verpakken

Gepersonaliseerde geschenkverpakking


Een cadeautje mogen uitpakken is de helft van het plezier. Daarom verpakken we ook uw geschenken. Eindejaarsgeschenken én elk geschenk dat we voor u rechtstreeks overhandigen bij uw eindklant of medewerker.

Of dat ook gepersonaliseerd kan? Uiteraard! We personaliseren uw geschenkverpakking, al dan niet met een gepersonaliseerde sticker of boodschap. We voegen zelfs een kaartje toe als u dat wenst. Met onze grootste zorg nog wel.

Leveren

Budgetvriendelijke logistiek

Wij gaan voor zo laag mogelijke algemene logistieke kosten. Bij elk project stellen we een ‘vooruitgangsplan’ op. Hierin leggen beide partijen doelstellingen vast op het vlak van kostenbesparingen voor het aankomende jaar. Dit plan evalueren we samen jaarlijks. We zorgen ook voor de volledige opvolging en tracering van elk transport. Onze specifieke actiepunten:

  • Samenvoegen van zoveel mogelijk verzendingen per adres
  • Alle verzendingen samen versturen op dezelfde dag
  • Werken met deelbestellingen in plaats van individuele bestellingen
  • De benutte opslagruimte continu tot een minimum beperken dankzij slimme software
  • Een maandelijkse analyse van de opslagruimte door onze account executive
  • Intensief gebruik van onze e-catalogus
  • Individuele kosten voor alle transacties dienen als basis voor prijsverlagingen
  • Samenwerking met verschillende distributiebedrijven
  • Printing on demand voor literatuur met een beperkte oplage.