Case: promotionele actie in grootwarenhuis

 

Dit voedingsbedrijf wilde in de warenhuizen een promotionele actie voeren. Bij aankoop van twee producten kreeg de consument een leuk gadget. De klant vroeg ons na te denken over een geschikt gadget, passend bij het product en de doelgroep.

Vraag van de klant: 

  • Een gadget ter ondersteuning van de promotionele actie.
  • Het geschenkje moet de consument mee aanzetten tot aankoop.
  • Budget van 1 euro per gadget.
  • Oplage van 18.000 stuks. Centraal te leveren. 

Onze oplossing: 

We stelden de klant een aantal alternatieven voor. Stuk voor stuk mooi bedrukte items met een link naar voedsel. We selecteerden artikelen die leuk zijn om te gebruiken, die nuttig zijn, en vooral artikelen die de consument kan blijven gebruiken (of eventueel kan doorgeven aan familie en vrienden), ook lang nadat de actie afgelopen is.

De klant koos voor een kleine isolerende lunchtas. We lieten de lunchtassen volledig bedrukken in de kleurige huisstijl van de klant. Elke tas werd individueel verpakt in polybag. Dit materiaal biedt goede bescherming én laat tegelijk toe het product duidelijk te blijven zien. In elke verpakking werd een promotionele flyer bijgevoegd. Opmaak werd aangeleverd door de klant, drukwerk werd verzorgd door Magnus Business Gifts.

Volgens de afspraken met de klant lieten we de geschenken leveren op een centraal adres, verpakt in dozen van 15 stuks met eigen barcode. Van daaruit werden de gadgets verdeeld over de supermarkten en mooi uitgestald naast de voedselproducten.

Voordelen:

  • Het geschenkje is mooi en nuttig. En zet dus mee aan tot extra verkoop.
  • Duidelijke link met de activiteit en de huisstijl van de klant
  • Binnen budget van 1 euro

 

Winkelwagen
Er zitten geen producten in uw winkelmand
Doorgaan met winkelen

Bel mij terug

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen graag contact met u op.

Offerte-aanvraag