Veel gestelde vragen

  • Is er een minimale afname?

  • Kunnen wij ook een catalogus ontvangen?

  • Hoe kan ik bestellen?

  • Ik heb na het plaatsen van een bestelling een elektronische bevestiging ontvangen. Wat is dit?

  • Kunnen wij ook een catalogus ontvangen?

  • Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

    De gemiddelde levertermijn is drie weken na goedkeuring drukproef (indien er een personalisatie moet voorzien worden).

  • Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

  • Kunnen wij ook een catalogus ontvangen?

    Op aanvraag kunnen wij jou gratis een catalogus toesturen. In de catalogus vind je wel niet alle producten die op de shop staan.

  • Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

  • Is er een minimale afname?

    Voor bedrukte artikelen staat het minimaal af te nemen aantal vermeld bij ieder artikel.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

  • Kan ik een voorbeeld (monster) bestellen?

  • Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

  • Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

  • Kan ik nog wijzigingen aanbrengen of mijn bestelling annuleren?

  • Kan ik nog wijzigingen aanbrengen of mijn bestelling annuleren?

  • Ik heb na het plaatsen van een bestelling een elektronische bevestiging ontvangen. Wat is dit?

  • Moet ik milieutaksen betalen?

    Voor leveringen binnen België moeten wij een wettelijke verwijderingsbijdrage op batterijen aanrekenen van 0,075 euro per geleverde batterij. Dit bedrag storten wij door aan vzw BEBAT. Het  wordt afzonderlijk op de factuur aan je doorgerekend. Voor meer informatie, raadpleeg www.bebat.be.

    Voor leveringen binnen België moeten wij een wettelijke recyclagebijdrage heffen op elektronische toestellen. Dit bedrag storten wij door aan RECUPEL. Het wordt afzonderlijk op de factuur aan jou doorgerekend. Deze bijdragen zijn wettelijk verplicht. Bij niet-nakoming van deze wetgevingen zijn zowel wij, de leverancier als jij (de klant) verantwoordelijk. Er zijn al zware boetes uitgesproken wegens het niet nakomen van deze wettelijke verplichtingen. Voor meer informatie, raadpleeg de website www.recupel.be.

    Deze bijdragen staan niet naast de artikelen in de webwinkel vermeld omdat wij een internationaal bedrijf zijn en deze verplichte bijdrage alleen binnen België moeten aanrekenen. Klanten buiten België moeten deze aangifte zelf doen.

  • Kan ik een voorbeeld (monster) bestellen?

Wij helpen u graag met een gift die zorgt voor impact!

Elke situatie of branche vergt een andere aanpak. Wij geloven in maatwerk. Geen dertien in een dozijn maar een zorgvuldig samengesteld pakket dat indruk maakt!

Winkelwagen
Er zitten geen producten in uw winkelmand
Doorgaan met winkelen

Bel mij terug

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen graag contact met u op.

Offerte aanvraag

Vul het onderstaande formulier in en wij leveren u zo spoedig mogelijk een offerte op maat.

Offerte-aanvraag

Magnus Gifts

Magnus Gifts

Welkom bij Magnus Gifts

I will be back soon

Magnus Gifts
Hallo👋
Ik heb Ann Magnus. Waarmee kan ik u helpen?
WhatsApp