Het winteruur is definitief ingezet. Dat betekent dat de feestdagen niet meer veraf zijn. Weet u al hoe u uw personeel, klanten en relaties wilt bedanken voor het afgelopen jaar? Want voor het geven van een eindejaarsgeschenk krijgt u zelf iets terug.

Waardering tonen (en krijgen)

Met een eindejaarsgeschenk geeft u blijk van waardering. En dat heeft een hoge waarde voor zowel uw personeel, klanten als zakenpartners. Wie zich gewaardeerd voelt, geeft daar graag iets voor terug. Of dat nu die befaamde extra mile is, een nieuw order of eeEindejaarsgeschenkenn sterke aanbeveling. Een eindejaarsgeschenk versterkt elke relatie.

Vorm van reclame

Mooi meegenomen. Eindejaarsgeschenken zijn een zeer efficiënte vorm van reclame. Het is zelfs goedkoper om een eindejaarsgeschenk te geven dan te adverteren in magazines of op televisie. Bovendien kunt u uw logo toevoegen en een sterke boodschap meegeven. Een tip: geef altijd iets dat waarde heeft voor de ontvanger. Prullaria hebben een negatieve impact op het imago van uw bedrijf.

Concurrentievoordeel

Een geschenk laat niemand onberoerd. Ook een eindejaarsgeschenk. Het zorgt voor loyaliteit bij uw personeel en klanten. En bij toekomstige klanten. Een eindejaarsgeschenk heeft een positief effect op toekomstige projecten en samenwerkingen. Extra voordeel: op het einde van het jaar worden de nieuwe budgetten opgemaakt. U zit dus nog fris in het geheugen. Zorg dat u eruit springt met uw geschenk!

Inspiratie nodig?

Wij helpen u graag op weg naar het ideale eindejaarsgeschenk voor uw bedrijf. Wacht niet te lang zodat u de beste keuze hebt. Ook de Kerstman werkt met levertermijnen.


Contacteer ons

Of bekijk onze catalogus