Service met een grote S bij Magnus Business Gifts

De branche van de relatiegeschenken is een branche die onder grote druk staat. Het gevolg? Bedrijven starten een eigen promotioneel kantoor in China. Zo kunnen ze hun materiaal rechtstreeks bij de fabrikant sourcen. De traders bereiden zich voor om rechtstreeks te werken. Sinds de crisis zijn bedrijven (eindelijk) bewuster van de budgetten die ze uitgeven. Ze denken tweemaal na alvorens iets aan te kopen.

Goedkoopste prijs primeert (helaas) nog steeds

Langs de andere kant worden partijen zoals wij tegen mekaar uitgespeeld. Inzet: de goedkoopste prijs. En begrijp me goed. Met al dat hierboven heb ik geen probleem. Toen ik het bedrijf overnam, analyseerde ik waar wij nu echt sterk in zijn. En of die sterkmaker sterk genoeg was om ons in deze branche te handhaven én te groeien?

Onze sterktemaker is Service

Zeker één met een grote S. Wat versta ik onder Service? Al elf jaar werken wij voor een klant. Het dossier werd al tweemaal via een tender gechallenged met de rest van de branche. En telkens kiezen ze terug voor ons.

Wij servicen onze klant door een retentieplatform op maat uit te werken. Met een doorgedreven callcenter service voor haar personeel. Op de dag van de viering zijn we ter plaatse om de geschenken uit te stallen. Nog voordat er iemand van de klant aanwezig is. Helemaal in stilte, achter de schermen. Zo draait het feest helemaal rond het personeel in de bloemetjes zetten. Het uitdelen van de geschenken verloopt vlekkeloos. En dit al 11 jaar op rij.

Blijven verbeteren

Jaarlijks doen we een debriefing van het event. We bekijken waar we nog kunnen verbeteren. En dat is nodig. Sinds 11 jaar is de markt al zo veranderd. De verwachtingen van mensen op kop.

  • Elk geschenkje ingepakt op naam en met nog een persoonlijke boodschap? Check
  • Nieuw platform? Check
  • Levering aan huis? Check
  • Levering op zaterdag? Check

Ook dat is Service

Meedenken met de klant om de belevenis van de geschenkontvanger te optimaliseren.

Elk jaar opnieuw nemen we onszelf onder de loep om te kijken of onze prijzen nog marktconform zijn, waar we meer beleving kunnen toevoegen en hoe we met de trends kunnen werken.

Lees meer over onze service