(Nederlandse versie onderaan)

The non-profit organization BAPP (Belgian Association of Promotional Products) investigated whether promotional items (gadgets) remain in the recipient’s mind for a long time. We are also happy to give our opinion.

In our opinion, the quality is indeed an important aspect of whether your gadget is kept up to date. But this applies both negatively and positively.

I still remember a gift I received when my first child was born. A hug that frayed. I also remember which brand. And yet I never bought one.

CEO Ann Magnus

This does not only apply to the quality of the product. Also for the quality of your personalization and the message you give.

 

Leave a Reply

Logged in as annmagnus. Edit your profile. Sign out? Required fields are marked *

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Wat is het langetermijneffect van promotionele artikelen?

De vzw BAPP (Belgian Association of Promotional Products) onderzocht of promotionele artikelen (gadgets) lang in het bezig blijven van de ontvanger. Wij geven er ook graag onze blik op.

De kwaliteit is volgens ons inderdaad een belangrijk aspect of je gadget bijgehouden wordt. Maar dit geldt zowel negatief als positief.

Ik herinner me nog steeds een geschenkje dat ik kreeg bij de geboorte van mijn eerste kind. Een knuffel die rafelde. Ik herinner me ook nog van welk merk. En toch heb ik er nooit gekocht.

CEO Ann Magnus

Dit geldt trouwens niet alleen voor de kwaliteit van het product. Eveneens voor de kwaliteit van uw personalisatie én de boodschap die u meegeeft.

Langetermijneffect promotioneel artikel

Winkelwagen0
Er zitten geen producten in uw winkelmand
Doorgaan met winkelen
Offerte formulier meer kleuren

Quote request

Fill in the form below and we will provide you with a customized quote as soon as possible.

Call me back

Fill in the form below and we will be happy to contact you.

Callback request

Offerte-aanvraag

Offerte formulier