over ons

Concept

U staat als klant centraal

In samenspraak met u werken we de beste oplossing uit. Uw doelgroepen en bedrijfsdoelstellingen zijn onze ankerpunten. We stemmen de leveringsmethode af op het volume, de gevraagde leveringstermijn, het land, …

Wij gaan altijd tot het uiterste. U krijgt de beste prijs voor de gevraagde dienst. Goederen worden altijd correct besteld, geleverd en gefactureerd. Elke maand volgt een verslag met gedetailleerde informatie over uw project.

We evalueren ook de resultaten van elk project. Daarom houden we elk jaar twee formele vergaderingen met onze klanten. We bespreken verder het overeengekomen ‘vooruitgangsplan’.

Wat met de garantie? Tijdens de duur van een programma blijven de prijzen ongewijzigd. Op alle elektrische toestellen en usb-sticks geldt een jaar garantie. Defecte toestellen worden dus gratis hersteld.

Full service

Oplossingsgericht denken

Wij nemen bij elk project de touwtjes in handen. Eén medewerker is verantwoordelijk voor het volledig traject. Waarom eenzelfde medewerker een project volledig van a tot z afwerkt? Omdat we niets aan het toeval willen overlaten. Door deze manier van werken kunnen we elke bestelling, elk loyaliteits- of beloningsprogramma nauwkeurig en nauwgezet in het oog houden.

Ons kernteam bestaat stuk voor stuk uit gedreven medewerkers. Ze staan altijd klaar om uw vragen te beantwoorden, de kosten voortdurend te drukken en u te helpen om eventuele problemen met de distributie op te lossen. Ons intern callcenter beantwoordt al uw vragen over de catalogus in uw moedertaal (Nederlands, Frans en Engels).

 

Verpakken

Gepersonaliseerde geschenkverpakking

Een cadeautje mogen uitpakken is de helft van het plezier. Daarom verpakken we ook uw geschenken. Eindejaarsgeschenken én elk geschenk dat we voor u rechtstreeks overhandigen bij uw eindklant of medewerker.

Of dat ook gepersonaliseerd kan? Uiteraard! We personaliseren uw geschenkverpakking, al dan niet met een gepersonaliseerde sticker of boodschap. We voegen zelfs een kaartje toe als u dat wenst. Met onze grootste zorg nog wel.

Stel hier je vraag.

Leveren

Wij gaan voor zo laag mogelijke algemene logistieke kosten. Bij elk project stellen we een ‘vooruitgangsplan’ op. Hierin leggen beide partijen doelstellingen vast op het vlak van kostenbesparingen voor het aankomende jaar. Dit plan evalueren we samen jaarlijks. We zorgen ook voor de volledige opvolging en tracering van elk transport. Onze specifieke actiepunten:

 
 

  • Samenvoegen van zoveel mogelijk verzendingen per adres
  • Alle verzendingen samen versturen op dezelfde dag
  • Werken met deelbestellingen in plaats van individuele bestellingen
  • De benutte opslagruimte continu tot een minimum beperken dankzij slimme software
  • Een maandelijkse analyse van de opslagruimte door onze account executive
  • Intensief gebruik van onze e-catalogus
  • Individuele kosten voor alle transacties dienen als basis voor prijsverlagingen
  • Samenwerking met verschillende distributiebedrijven
Winkelwagen
Er zitten geen producten in uw winkelmand
Doorgaan met winkelen

Bel mij terug

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen graag contact met u op.

Offerte-aanvraag