(Nederlandse versie onderaan)
Magnus Business Gifts has a new loyalty platform for business gifts. A must for every company, because with small gifts companies can bind existing customers. The same applies to employees: those who are valued like to go the extra mile.
A lot of marketing budget is spent on acquiring new customers. Still, existing and loyal customers are responsible for the majority of sales. That’s why it’s not a bad idea to give customers and/or employees a gift.
Personalized gift page
We have created a brand new platform. This allows a company to present a gift offer in 1-2-3. First of all, we provide a custom website. We design that website according to the look and feel of the company in question. It itself selects the gifts and the campaigns from which its employees and customers can choose. They in turn exchange the gifts for points they earned for their loyalty. We will then ensure that the gift pico bello is delivered on time.
Creative concepts
We offer creative concepts at European level. A promotional gift is not just a gadget, but a message that you convey. We know better than anyone what works and what doesn’t. Both in the short and long term. This is how we have become the market leader in the field of loyalty programs.
That is why we use this platform to map the loyalty of customers and employees. Companies and marketers can track the status of orders at a glance, anytime, anywhere via our tool:
- the status of orders
- the saved points.
- the affiliated members.
We can provide the points with an expiration date. This makes accounting simple. You can top up points with QR codes or as before: by sending points by post to our mailbox. The saver also benefits from the tool. There is a handy overview of available points and orders with their status.
Tax legislation retention program
We also ensure that companies can offer a gift to employees without any headaches. We noticed that there is a lack of clarity about what is allowed and what is not. That is why our brand new platform also includes a tool that takes tax legislation into account, tailored to the customer.
Certain gifts are tax deductible. Up to 35 euros, including VAT, companies may bring in Sinterklaas, Christmas or end-of-year gifts. This can be about one gift, but also about three gifts for a total amount of 35 euros. The accumulation of such gifts is automatically taken into account on our platform. This way there can be no misunderstandings about what is allowed and what is not.
Do you have questions about our brand new loyalty platform?
CONTACT US
Leave a Reply
Logged in as annmagnus. Edit your profile. Sign out? Required fields are marked *
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Gloednieuw loyaliteitsplatform voor belonen werknemers en klanten
Magnus Business Gifts heeft een nieuw loyaliteitsplatform voor relatiegeschenken. Een must voor elk bedrijf, want met kleine attenties kunnen bedrijven bestaande klanten binden. Hetzelfde geldt voor werknemers: wie gewaardeerd wordt, loopt graag the extra mile.
Heel wat marketingbudget gaat naar het werven van nieuwe klanten. Toch zijn bestaande en loyale klanten verantwoordelijk voor het merendeel van de omzet. Daarom is het geen slecht idee om klanten en/of werknemers een geschenkje te geven.
Gepersonaliseerde geschenkpagina
Wij hebben een gloednieuw platform gecreëerd. Hiermee kan een bedrijf in 1-2-3 een geschenkaanbod presenteren. Allereerst voorzien we een website op maat. Die website ontwerpen we volgens de look and feel van het bedrijf in kwestie. Het selecteert zelf de geschenken én de campagnes waaruit hun medewerkers en klanten kunnen kiezen. De geschenken ruilen zij op hun beurt in voor punten die ze verdienden voor hun loyaliteit. Wij zorgen er dan voor dat het cadeau pico bello op tijd wordt afgeleverd.
Creatieve concepten
We bieden creatieve concepten aan op Europees niveau. Een relatiegeschenk is niet zomaar een gadget, maar een boodschap die u uitdraagt. We weten als geen ander wat werkt en wat niet. Zowel op korte als op lange termijn. Zo zijn we marktleider geworden op het vlak van loyaliteitsprogramma’s.
Vandaar dat we met dit platform de loyaliteit van klanten en medewerkers in kaart brengen. Bedrijven en marketeers volgen via onze tool altijd en overal in een oogopslag:
- de status van bestellingen.
- de gespaarde punten.
- de aangesloten leden.
De punten kunnen we van een vervaldatum voorzien. Hierdoor wordt het boekhoudkundig eenvoudig. Punten opladen kan met QR-codes of zoals vroeger: door puntjes per post te laten opsturen naar onze postbus. Ook de spaarder heeft baat bij de tool. Er is een handig overzicht van beschikbare punten en bestellingen met hun status.
Fiscale wetgeving retentieprogramma
Wij zorgen er trouwens ook voor dat bedrijven zonder kopzorgen een geschenk kunnen aanbieden aan personeelsleden. We merkten dat er op dat vlak onduidelijkheid bestaat over wat mag en wat niet. Daarom zit er in ons gloednieuw platform ook een tool die rekening houdt met de fiscale wetgeving, op maat van de klant.
Bepaalde geschenken zijn namelijk fiscaal aftrekbaar. Tot 35 euro, inclusief btw, mogen bedrijven Sinterklaas-, Kerst- of eindejaarsgeschenken inbrengen. Dat kan gaan over één cadeau, maar ook over drie cadeaus voor een totaalbedrag van 35 euro. Op ons platform wordt automatisch rekening gehouden met het cumuleren van zulke cadeaus. Zo kunnen er geen misverstanden ontstaan over wat mag en wat niet.
Hebt u vragen over ons gloednieuw loyaliteitsplatform?