(Nederlandse versie onderaan)
The non-profit organization BAPP (Belgian Association of Promotional Products) investigated whether brands linger in the memory for a long time through promotional items (gadgets). We are also happy to give our opinion.
In our opinion, the quality is indeed an important aspect of whether your gadget is remembered. But this applies both negatively and positively.
I still remember a gift I received when my first child was born. A hug that frayed. I also remember which brand. And yet I never bought one.
CEO Ann Magnus
This does not only apply to the quality of the product. Also for the quality of your personalization and the message you give.
Leave a Reply
Logged in as annmagnus. Edit your profile. Sign out? Required fields are marked *
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Hoe worden promotionele artikelen herinnerd?
De vzw BAPP (Belgian Association of Promotional Products) onderzocht of merken via promotionele artikelen (gadgets) lang blijven hangen in het geheugen. Wij geven er ook graag onze blik op.
De kwaliteit is volgens ons inderdaad een belangrijk aspect of je gadget herinnerd wordt. Maar dit geldt zowel negatief als positief.
Ik herinner me nog steeds een geschenkje dat ik kreeg bij de geboorte van mijn eerste kind. Een knuffel die rafelde. Ik herinner me ook nog van welk merk. En toch heb ik er nooit gekocht.
CEO Ann Magnus
Dit geldt trouwens niet alleen voor de kwaliteit van het product. Eveneens voor de kwaliteit van uw personalisatie én de boodschap die u meegeeft.